نقش تولید‌ محتوا در DOMAIN AUTHORITY

نقش تولید‌ محتوا در افزایش قدرت دامنه و صفحه

اگر بیاییم از همان اول در پی مطلبی باشیم  که فکر می کنیم درد کاربر را دوا می کند ممکن است راه را به خطا برویم چون
اولا عمده کاربران خودشان هم نمی دانند در پی چه هستند پس بیاییم مطلبی را تولید کنیم که کاربر به جستجویش آمده
چه دلیلی برای این حرفم دارم خوب واضح است
اگر شما برای هرچیزی در گوگل جستجو میکنید, دیگران هم همین کار را میکنند! یعنی همانطور که یک وقت هایی شما خودتان هم نمی دانید دقیقا چه می خواهید
 کاربران هم همین وضع را دارند
برای این کار شما باید به تمام اوضاع کاربرانتان اشراف پیدا کنید و از یک جایی دستشان را بگیرید و  پله پله بالاببرید تا به چیزی که می خواهند برسانید
کاری که انشالله ما در سلسله مباحث تولید مطلب در جهت افزایش قدرت دامنه یا DOMAIN AUTHORITY در این وبلاگ به شما خواهیم گفت
از همراهیتان در مبحث اول اصول تولید مطلب خرسندم

تولید محتوا و قدرت دامنه

  • Thursday 3 October 19

بحث خوبی را مطرح کردید

اتفاقا اسمیت جابز این نظر را در مورد صنایع دارد

و یک جورهایی تکنولوژی این مسیر را در پش گرفته

تا حالا اینطور به مسئله نگاه نکرده بودم

بله این تفکر خوب است

جای تعمق داره

به هر حال ممنون

میشه این بحث را فنی تر و با ارایه مستندات ادامه بدهی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موضوعات
پیوندها
بهبود رتبه بندی گوگل و آلکسا در بلاگ رنکیج